مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه
لیفت سینه بدون جراحی - دکتر آخوندی نسب

لیفت سینه بدون جراحی

پنجشنبه, آذر ۳۰

لیفت سینه بدون جراحی امروزه نسب به دیگر روش های موجود متقاضیان زیادی دارد و باید توسط پزشک متخصص انجام شود. افتادگی و شل شدگی سینه تاثیرات منفی در اندام خانم‌ها دارد و این رویداد که معمولا در سنین بالا رخ می‌دهد، به شدت باعث تحریک اعصاب آن‌ها می‌شود. انجام لیفت سینه به روش‌های مختلف در سنین میانسالی تاثیر بسزایی در پیشگیری از افتادگی سینه دارد. برخی افراد به دلیل ترس از جراحی این اقدام را انجام نمی‌دهند، اما امروزه به واسطه ورود روش‌های بدون جراحی، لیفت سینه به یکی از پرتکرار‌ترین عمل‌های زیایی تبدیل شده است. در ادامه به بررسی مزایای لیفت سینه بدون جراحی و نکاتی که باید درباره آن بدانید، خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

لیفت سینه بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

لیفت سینه بدون جراحی از جمله روش های کم تهاجم لیفت سینه است که طرفداران زیادی دارند، اما سوال اینجاست که چه کسانی می‌توانند این اقدام زیبا جویانه را انجام دهند، به بیان دیگر لیفت سینه بدون جراحی برای چه افرادی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت افراد زیادی مستعد انجام این کار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افرادی که سینه‌های نامتقارن دارند.
  • یکی از سینه‌ها پایین‌تر از دیگری باشد
  • پوست چین خورده، نوک سینه را پوشانده باشد.
  • نوک سینه آن‌ها به سمت پایین تمایل داشته باشد.
  • خانم‌هایی که دوران بارداری و شیردهی را برای همیشه پشت سر گذاشته‌اند
  • خانم‌هایی که سینه‌های خوشفرم دارند و می‌خواهند از افتادگی آن جلوگیری کنند.
  • خانم‌های مسنی که آویزان و شل بودن سینه‌های خود را دوست نداشته اما تمایل به انجام عمل‌های زیبایی تهاجمی ندارند.

۱۰ روش لیفت سینه بدون جراحی

لیفت سینه بدون جراحی بهترین روش برای داشتن اندام خوش فرم و جذاب است، انجام این روش کم تهاجم هزینه کمتری نیز به دنبال دارد. از مهم‌ترین روش‌های لیفت کردن سینه بدون انجام جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) لیفت سینه با نخ

در این روش با کمک نخ‌هایی به نام آپتوس، سینه به سمت بالا لیفت می‌شود. این نخ‌ها قابل جذب و تاریخ ماندگاری آن تقریبا ۲ سال است.

۲) لیفت سینه به روش Caci

در این روش به کمک دستگاه پالس‌های الکتریکی ایجاد می‌شود که فرم سینه را به سمت بالا لیفت می‌کنند.

۳) لیفت سینه با لیزر

با کمک لیزر سلول‌های مرده که منجر به شل شدن پوست می‌شوند از بین رفته و با تولید کلاژن طبیعی، سینه‌ها فرم می‌گیرند.

۴) لیفت سینه به روش ترماژ

در این روش فیبر پروتئینی موجود در سینه تحت تاثیر امواج رادیویی قرار گرفته و سفت می‌شوند، تداوم این روش تاثیرات چشمگیری دارد.

روش های لیفت سینه بدون جراحی

۵) لیفت سینه به روش VBL

در این روش از مزایای گردش خون و کلاژن‌سازی استفاده می‌شود، در واقع با بکارگیری خون پلاسمایی حاوی پلاکت، گردش خون را افزایش داده که در نهایت منجر به لیفت سینه خواهد شد.

۶) لیفت سینه به کمک بوتاکس

بوتاکس فلج شدن عضلات را به همراه دارد و به کمک آن می‌توان از افتادگی سینه جلوگیری کرد، البته این روش خیلی ماندگاری ندارد.

۷) لیفت سینه به روش جی پلاسما

این روش نه تنها برای سینه بلکه برای دیگر بخش‌های بدن نیز تاثیر بسزایی دارد، طی اقدام جی پلاسما؛ پوست در مواجه با انرژی سرد انقباض شده و شروع به کلاژن‌سازی می‌کند. روش جی پلاسما منجر به سفت شدن بافت سینه و فرم گرفتن آن می‌شود.

۸) ورزش فرم دهی سینه

اگر به دنبال روش‌های بی‌خطر برای لیفت سینه هستید، انجام ورزش‌های قفسه سینه یک راه ایده آل به شمار می‌آید. استفاده از تجهیزات ورزشی مانند هالتر و دمبل بی‌ خطر و بسیار مفید هستند.

۹) سوتین مناسب

با خرید لباس زیر مناسب از افتادگی سینه جلوگیری کنید زیرا نقش عمده‌ای در فرم دهی سینه خواهند داشت.

۱۰) کرم‌های لیفت

از دیگر اقدامات کم تهاجم به عنوان لیفت سینه بدون جراحی می‌توان به خرید کرم‌های لیفت اشاره کرد، البته این روش هم از نظر مادی و هم زمانی هزینه بر است اما در نهایت منجر به سفت شدن سینه‌ها خواهد شد.

🧶 بیشتر بدانید: مراقبت های بعد از لیفت سینه

مزایا لیفت سینه بدون جراحی

استفاده از تکنیک‌های خاص برای لیفت کردن سینه بدون نیاز به جراحی مزایای زیادی در اختیار افراد قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نتایج طبیعی و جذاب‌تری دارد
  • اعتماد بنفس خانم‌ها را بالا می‌برد
  • سینه‌ها خوش فرم و قرینه می‌شوند
  • محدودیت‌های لیفت سینه بدون جراحی
  • باعث سفت و پر‌تر نشان دادن سینه‌ها می‌شود
  • بسیار مقرون به صرفه‌تر از انجام عمل جراحی است
  • بهبود ستون فقرات به واسطه ایستادن صحیح و کاهش بخش عمده‌ای از درد کمر
  • بافت‌های اضافی که باعث افتادگی سینه می‌شود را برداشته و فرم آن را اصلاح خواهد شد.
نکات لیفت سینه بدون جراحی

نکاتی درباره لیفت سینه بدون جراحی..

برای انجام لیفت سینه بدون جراحی توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار هستند که از مهم‌ترین آن می‌توان به مراجعه به دکتر متخصص اشاره کرد. مراجعه به جراحی لیفت سینه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و اصولی‌ترین روش برای لیفت سینه را داشته باشید. این انتخاب شما تاثیر بسزایی در افزایش یا کاهش هزینه‌های لیفت و حفظ جان و سلامت افراد دارد.

برای یافتن بهترین جراح سینه می‌توانید به روش‌های مختلف امتحان کنید. جستجو در گوگل و سایت‌های معتبر، مراجعه به شبکه‌های مجازی و پرس و جو از دوستان و آشنایان از ساده‌ترین روش‌ها برای یافتن بهترین جراح به شمار می‌آیند. پیش از هر اقدامی توصیه میشود حتما آزمایش و چکاپ دهید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، پیش از انجام لیفت سینه بدون جراحی از آن مطلع باشید.

چرا لیفت سینه بدون جراحی؟

لیفت سینه بدون جراحی یکی از بهترین روش‌ها برای برطرف کردن افتادگی و شل شدگی سینه‌ها است که بر اساس تکنیک‌های خاصی انجام می‌شود. انجام این روش نیاز به تخصص و مهارت دارد به همین دلیل حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا آخوندی نسب به عنوان یکی از بهترین جراحان لیفت سینه در تهران با بکارگیری جدیدترین روش‌های روز دنیا و استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، با تجربه و دلسوزی پدرانه بهترین نتایج را برای شما رقم خواهد زد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و رزو نوبت مشاوره با شماره ۰۲۱۸۸۰۷۷۹۳۱ تماس بگیرید.

*~ سوالات متداول لیفت سینه بدون جراحی ~*

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک – عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

عضویت فعال انجمن بین المللى جراحان پلاستیک آمریکا (ISAPS) – جراحى هاى تغییر جنسیت به روش فالوپلاستى

برچسب ها:
مقالات مرتبط
صفر تا ۱۰۰ پروتز سینه

صفر تا ۱۰۰ پروتز سینه

پروتز سینه، از جمله روش های جراحی زیبایی سینه در حوزه پلاستیک است که به منظور بزرگ تر شدن سینه ها انجام می شود. خانم هایی که سینه های...

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

انتخاب جراح خوب و رعایت مراقبت های بعد از عمل لیفت سینه، دو عامل اصلی در میزان موفقیت عمل محسوب می شود. به طورکلی، توجه به دستورالعمل...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *